a day in a life

Jag sitter i en datasal på fjärde våningen. Det är kanske 25 grader varmt här inne, och det luktar pensionär. Mina fötter klarar inte längre av Uggsen.

Jag köpte min andra julklapp idag. En oljesprayflaska till mamma. Det är det enda hon önskar sig. Den andra julklappen var till F, så alltså kan jag inte avslöja innehållet här. Jag ska i alla fal slå in grejerna skitsnyggt i papper och snöre från
Lagerhaus. Några saker från Kina, typ necissärer och sjalar ska också ges bort. Kanske en och annan temugg också.

Idag är det en vecka kvar tills Posten-jobbet börjar och den här terminen är över för min del. It feels good.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen har vi bara 1 fucking TERMIN kvar!
STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback