I NEED A HERO
























Det är tungt att sluta fem när man går i skolan. Trots sovmorgon till ett. PA-mötet gick inte åt det jag önskat. Carina fattar inte hur mycket tid vi kommer att behöva lägga ner i vår. Anledningen till att jag vill göra det här PA't är just att jag inte vill att betyget ska hänga på en uppsats. Det gjorde mig lite besviken att hon tycker att vi jobbat för lite. Kände mest att inspirationen försvann och att allt som har med skolan blev ytterligare lite tråkigare. Alltid är det så att lärare inte förstår hur mycket vi har att göra.

Hade mitt livs sista bildlektion idag.

Imorgon skola. Sen posten. Och det känns jävligt bra. Jag fixar inte mer.
Nu ska jag tröstäta pepparkaksdeg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback