post är en riktig stämningshöjare

Jag har glömt att berätta att jag fått jobb. Det blir posten igen, julkortssorteringen, precis som förra året. Pepp som fan för det var så himla kul förra året. Alla som jobbade var skittrevliga, arbetstiderna helt okej (11-20 har jag för mig) och lönen bien. Och i år får jag ju till och med köra frankeringsmaskinen!! Yessssss.

Det blir antagligen lika stor fight om vilken radiokanal vi ska lyssna på i år igen. Men jag är så redo. No RIX FM damn it.

Ska precis som då göra massor av välgärningar, som att inte stämpla paket (så man kan använda dem igen) och klistra upphittade frimärken på julkort folk glömt bort att frankera. Och förståss tjuvläsa sjukt många vykort med snuskhistorier!

13 december börjar jag. And I can't wait.
 


Kommentarer
Postat av: ida

Jag ska också jobba på posten i år igen :)

2007-12-04 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback