ten feet of the ground

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag borde klippa mig.
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
10 kronor.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest!
4. Favoritplanet?
Jorden, lätt!
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Mitt minneskort vill ju inte fungera, så jag vet inte riktigt.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Kina-topp, svart långt linne/klänning, Kina-Adidas
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Mest på andra.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga på just nu, men idag kör jag fejk-Uggs.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Mörkt med tusen tända ljus!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov brevid världens bästa kyckling.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Det var Deniz som ville fuskkopiera mina anteckningar till Socialkunskapstentan Synd för henne att jag inte har några!
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Stockholm? Eller kanske Uppsala. Jag vet inte riktigt. 
14. Vilket uttryck använder du mest?
Men kyyyyyckling! Tyst nu! TYST.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" till senast?
Fredrik!
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Kaffe, tuggummi, alkohol och nikotin. Och jordnötsringar.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inte en endaste en. Men har inte framkallat Kinabilderna än (dock är det ju inga filmrullar).
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
17-18.
20. Din värsta fiende?
Snoozeknappen.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Starbucksloggan, givetvis.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
"En ungdom!" till busschauffören.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
EN MILJON DOLLAR!!!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Mi mi mi, ja visst!
25. Senaste låten du lyssnade på?
Random MTV r&b-låt med nån brud.
26. Senast inköpet?
Cider i lördags.
27.I ditt senaste sms skrev du?
Jag skulle så gärna stanna hemma och mysa med dig hela morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback