dåliga saker med tisdagen 23 oktober

- jag har inte läst ut min bok
- jag glömde att ta på mig mössan imorse och det är jättekallt
- det är jättekallt och jag fryser om händerna
- jag slutar inte förrän klockan fem
- F slutar halv två
- jag är trött och har ont i huvudet men har ingen Alvedon
- jag har glömt mitt passerkort så att jag kommer inte få något tallrik i matsalen
- jag vill åka till IKEA men hinner inte
- jag är så less på min mamma att jag skäms lite
- jag kommer att få äta fil ur glas till lunch
- jag har två och en halv timme bild med små ettor snart
- nästa lektion är geografi med Jan Vestmyr.

Jamen dåså. Fil ur glas var det.

Kommentarer
Postat av: denize

lilla hjärtat. se det från den ljusa sidan; jag ahr det värre! :D

Postat av: Missy

Men shit vad dåligt att ni inte får någon tallrik, bara för att ni har glömt passerkort.. Vi har också passerkort, som även leder till massa salar.. Men har vi glömt det så kan vi köpa ett endagsmatkort, för 15 kr.. Dålig stil av skolan! Ta upp det hos elevrådet! ;)

2007-10-23 @ 12:25:30
URL: http://runninoutofsympathy.blogg.se
Postat av: fanny

Stackars! Men jag har en pressent till dig!

2007-10-23 @ 19:22:44
URL: http://vadomenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback