det mest högteknologiska landet ever

Okej. Nu är det så här att alla säger att jag ska till Kina imorgon. Fast min hjärna vet ingenting om det. den är så att säga inte riktigt "i fas". Och det känns lite jobbigt. Jag har inte hunnit ha resfeber, men imorgon ska jag sitta minst 8 timmar på ett plan. Vad ska jag till Kina och göra, va?

Jag kommer inte få se lilla kyckling F's nyvakna kycklingögon när jag vaknar på en hel vecka.

Fast den här gången ska jag inte gråta som jag gjorde på tågstationen innan Italien. Då skulle jag ju vara borta i fyra veckor (trodde jag...). Tur att jag hade preppat med vattenfast mascara. Jag är sån, ni vet, förutseende.

Men oj oj oj vad jag ska shoppa. Alla kan räkna med julklappar från Kina!





Chinese men = HOT or not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback