halvvägs till en å

Min fysiska form är verkligen i botten. Den psykiska med. Känner mig sjukt nedstämd. Har en sån där gråtklump i halsen hela tiden. Och inte blir det mindre dramatiskt av att Backstreet Boys nya klysch-ballad spelas på MTV i bakgrunden. Fäller en tår lite sporadiskt utan någon särskild anledning.

Jag har i allmänhet väldigt väldigt lätt för att gråta. Jag gråter när jag blir
ledsen
arg
sårad
besviken
lycklig.

Jag gråter alltid när jag bråkar. VIlket gör det svårt att prata. Vilket är sämst! Jag gråter nästan alltid när jag tittar på film. När andra bli arga, sårade, lyckliga. Empati är liksom min grej.

Fast just idag kallas det mest bara pms.






Ska göra mer kaffe, sen SKA jag börja plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback