jag är alldeles för utmanande

Jag är utmanad.

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

1. Jag äter godis/annat jämförbart i princip alla dagar i veckan. Det är jättekonstigt att jag inte är jättetjock eftersom jag aldrig någonsin tränar.
2. Om jag hade haft dålig självkänsla hade jag utan tvekan fått bulimi. Det tvekar jag inte en sekund på. Jag bara vet det.
3. Jag är kanske bäst i världen på att förtränga saker jag inte riktigt orkar ta itu med, men sen när jag väl börjar tänka på det kan det äta upp mig inifrån och få mig att må skit.
4. Jag skulle inte kunna leva utan min almanacka.
5. Jag är grym på att oroa mig för andras problem, särkskilt sånt som inte är mitt fel eller något jag kan göra något åt. Typisk världen-på-mina-axlar-människa.
6. Jag har inte bara en brorsa som är bög, utan två. Sug på den!
7. Jag är en kulturnörd.

Så då vet ni.

Jag utmanar
Malin
Deniz
Fanny
Ida
Maran
Emma
Tessen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback