jag tänkte bara säga

att jag har skaffat mig en massa supergrejer från Lush som gör att mitt hår luktar sinnessjukt gott just nu.
att jag är jättepepp inför fredag.
att jag har pluggat oväntat mycket inför psykologiprovet, vilket tyvärr filosofi-pluggandet fått lida för.
att varenda möte inför Kina-resan känns totalt oinformativt, vilket irriterar mig.
att jag är himla nöjd med den här dagen.
att jag längtar till nästa onsdag.
att jag tror jag kommit på vad F ska få när han fyller år på måndag.

Hur som helst, jag ska läsa lite till, pussas, och sen sova.
God natt, lite i förväg.

Kommentarer
Postat av: Karin

j den var ju iaf god!
åh lush är bra!

Postat av: Karin

surig? nej jag tar då inget surigt:) antingen är det positiv eller negativ ironi vi snackar om, men surighet existerar inte för mig:)

2007-10-10 @ 23:04:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback