mlp

Åh, My little pony-bilden i förra inlägget är så himla fint... Det är så gulligt och rosa och ulligt och tjejigt alltihop. Jag och M pratade om att vi skulle tatuera en varsin MLP på stjärten. Men det kanske inte blir så nu, även om jag faktiskt tycker det vore en tuff grej att göra. Så jag liksom!




Jag har fyrahundra sidor engelsk klassiker att läsa till torsdag.
Jane Eyre närmare bestämt. Jag har alltså läst 100 av 500 hittills. Och det finns ju skäl till att jag inte läst ut den. Den har varit astråkig. Igår, vid sidan 120 ungefär, hände det första som skilde sig från resten av boken. Fast jag tror inte att handlingen kommer ändras så mycket mer. Tråkigtråkigtråkig.

Jag borde också börja fundera över mitt svenska tal till nationella provet. En uppgift jag verkligen hatar eftersom jag inte riktigt fattar vad de är ute efter (och det verkar ingen annan heller riktigt göra). Varför måste de ändra om allt till idioti precis när vi ska göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback