radiodokumentär

Jag är galet mätt. Det blev pannkaka till slut. Det var gott igen! Tröttnad totalt på det förut. Men efterrätt som mat är ju okej.

F och jag ligger i soffan och lyssnar på en P3 dokumentär om Lasermannen, medan han spelar Xbox och jag sitter här. Vi har lite lasermannen-feber. Har kollat tv-dokumentären nyss också. Jag vet inte hur det började, men det är väldigt intressant. Man borde kolla fler bra dokumenärer. Men just lasermannen-historien är helt sinnessjuk. En man som börjar skjuta ner invandrare i Stockholm. Förstår ni skräcken att själv vara invandrare och veta att varje gång du går utanför dörren finns det en risk att du blir nedskjuten, totalt oprovocerat?

Jag såg på det första avsnittet av Big Love (pilotavsnittet), som jag tjatat om, igår. Och det var superbra! Äntligen en ny serie jag kan obsessa om! Jag tycker det är intressant sånt där, avvikelser, och plotten i Big Love handlar ju om att leva i ett polygamiskt äktenskap. En familj som består av en man och tre fruar och en väldans massa barn. Oh, så många intriger jag ser fram emot!

Nu ska jag visst baka.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

RÖSTA I BLOGGEN VEM SOM ÄR SEXIGAST!
****
****
****
****
****
****
KISSIE.BLOGG.SE
****
****

Postat av: amanda

jag läste boken Lasermannen för nått år sen, helt sjukt spännande, och hela grejen är störd. jag hade ingen aning om att bert karlsson var typ föregångare till sverigedemokraterna och att expressen hade "SLÄNG UT DEM" syftandes på invandrare som framsiderubrik så sent som 1993. om du vill läsa den så får du gärna låna :)

2007-10-09 @ 08:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback