tuttkonsistens

Pannkaka blev det ingen, vi hade alldeles för lite mjölk hemma. Ikväll kanske (note to F: Köp mjölk!) ?

Nu är det bara pyttiga två veckor kvar till Kina och det börjar kännas konstigt. Jag vet inte riktigt hur eller varför, men det känns mest konstigt. Fast jag borde släppa det, mamma och pappa har ju redan agerat testpiloter, och de älskade det ju. Mats och Mari också. Klart Kina kommer bli kung! Och jag ska ju shoppa livet ur mig, till mig själv och till allas julklappar.

Jag längtar till julen. Jättemycket.


Jag hittade den här listan, som jag för en gångs skull inte gjort nångång tidigare. Det är "aktuell" eftersom det är rosa bandet-månad, eller något åt det håll. Och den handlar om tuttar. Jag vet inte om det här blir mer patetiskt än att lägga ut dagens outfit-bilder eller inte. Jag chansar på inte.






Kontrollerar du dina bröst ofta själv?
Kontrollerar och kontrollerar... Jag känner väl på dem, haha, men inte riktigt på ett systematiskt sätt. Mest för att de har en cool vad-ska-man-säga-här...? Konsistens?! Hahahahahaha.

Är du orolig för bröstcancer?
Nja, jag känner mig inte så mycket i riskzonen just nu. Nu oroar jag mig mest för hur mina pyttiga tuttar ska kunna gå in i en mamografi-grej. De är ju små. Och sitter mest fast i min kropp, om ni förstår vad jag menar? Jag fixar inte ens penn-tricket för fan!

Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Självklart något kvinnligt. Jag föredrar bröst på kvinnor, alla dagar. Bröst kan vara supersexigt, men kan också vara otroligt osexigt. Ett par snygga tutar använda på rätt sätt är ju schysst. Mest skulle jag vilja att folk började använda rätt typ av bh, för att alla tuttar kan vara snygga. Det är jag helt övertygad om.

Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
Jag är väl rätt nöjd. Jag tänker mest att det är som det är och jag kan inte göra så jäkla mycket åt det, så då kan jag lika gärna liksom vara nöjd. Har aldrig riktigt fatta det där med jättesuperkomplex för saker man inte kan (utan operationer) ändra. Men klart att jag ibland önskade att jag hade lite större tuttar, det är snyggt. Och om jag skulle få bestämma skulle jag kanske ha något större. Men jag vet inte om det skulle vara värt pengar och en operation.

Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.

Jag vet inte riktigt vad med mina bröst som skulle kunna gå fel. Dolly har ju silikon, och silikon kan gå sönder. Jag har ju... inte så mycket alls. Så vad skulle kunna gå fel? Så jag antar att svaret blir nej.



Fotnot: Ja, jag brukar faktiskt kalla mig feminist. Nej, jag är inte lesbisk.


Kommentarer
Postat av: Rullande Djur

Bor ni långt från en affär eller ?

2007-10-08 @ 12:52:55
Postat av: Jo

mongo (:

Postat av: bf

ja vår klass är grejt! vart går du?

2007-10-08 @ 18:34:31
URL: http://sp1a.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad är penntricket för något? Jag har sett på Oprah att om man kan få en penna att fastna under tuttarna så har man hängbröst. Men ditt trick kanske var nått annat?

2007-10-12 @ 10:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback