världsrekord

Igår slogg min blogg rekord! Närmare hundra läsare! Ah, jag känner mig stolt. Hur hittade ni hit allihopa?!

Tänkte svara på några kommentarer som är utan avsändare med egen blogg:
Penntricket (som jag skrev om
här) är ett "trick" som går ut på att om man kan klämma fast en penna under sin tutte så har man tillräckligt stora tuttar för att använda bh, typ. Jag tror det finns flera tolkningar av "resultatet", men det är i alla fall den jag hört flest gånger. Som sagt, jag har ganska pluttiga tuttar (ungefär som Samaire på bilden nedan faktiskt), och fixar inte penntricket, men brukar gladeligen ha en snygg bh på mig ändå. Oftast.

Så fick jag också en kommentar om att jag på en av bilderna ser ut som Samaire Armstrong. Jag vet inte riktigt om det är nån jag känner som försöker ironisera eller nåt åt det hållet, men jag får liksom en känsla av det. Jag har fått höra att jag är lik henne bra många gånger, men jag har fortfarande lika svårt att se det själv, haha. Men om det var uppriktigt: Tack så mycket, okände H. Det var väldigt snällt sagt :)




The real snygging deal: Samaire Armstrong

Kommentarer
Postat av: matilda

de är ett nytt gymnasium som har öppnat mitt emot tågstationen, gammla domstolarna du vet? :)

Postat av: Missy

Du ÄR lik!

2007-10-12 @ 17:17:25
URL: http://runninoutofsympathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback