say hello to my new friend



Jag är inte längre mobillös och alltså återigen kontaktbar. Genom min "nya" Nokia 3310. Vilka minnen! Jag har aldrig tidigare själv haft en 3310 men jag minns när andra fick den och man tyckte det var den coolaste modellen på marknaden. Jag säger bara SNAKE 2! Kanske det mest genialiska mobilspelet någonsin. Det är kul. Och nu kan jag spela det hur mycket jag vill utan att fråga nån uttråkad kompis först. Sweet! Kanske det här varit mobilen för mig all along?


Jag var hem till mamma och pappa igår. Jag frågade vart mina presenter var. "Vadå, jag har ju inte köpt nånting till er". Ursäkta? Jag tror inte min mamma tycker om mig längre. Va fan. Fast jag vet ju att hon bara hittar på. Hon säger det bara för att hon sparat allt till jul. Eller hur? Säg att det är så.


Studiedag imorgon. Fast jag måste nog plugga minst lika mycket ändå. Geografiprov på idag. Stort. Tråkigt. Ointressant. Har inte läst nånting hittills. Blä blä blä.


Och jag måste hämta inbetalningskortet! Annars blir det ingen Kina-resa. Ibland är jag lite för slarvig för att det ska vara kul.

Kommentarer
Postat av: Tess

hejja snake 2, kan sakna det tok mycket ibland, kanske är hur kul som helst! ;) haha. personligen hade jag 3 st nokia 3310 :D den bara pajjade hela tiden:P puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback