Lista som för länge sedan.

Min fina kusin Ylva har funnit mig i bloggvimlet. Inte visste ju jag att hon bloggade. Men jag lånade en lista av henne i alla fall!

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag:
- Dagcremé, nagelbandsolja, ansiktiksvatten från Lush
Äter helst till frukost:
- Ägg, om det hinns med. Annars två liter te.
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus:
- Minst 19 i vattnet. 35 på land.
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i:
-
London. Eller Miami. Eller LA. Eller Rom!
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i sträck:
- När jag sommarjobbade på bygget av Läkreol Arena (2 år sen) hade jag rätt tråkigt ibland. Då testade jag en kopp av varje sort i kaffemaskinen. Det var väl ungefär 8-10 stycken.
Ser helst på TV:
-
DIRTY SEXY MONEY - ikväll 21.00 på Kanal 5, minns det nu!
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja:
-
Schack. Jag känner mig osportig för tillfället.
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis:
- En heldag med mig kostar 3000 + moms.
Om jag vann en miljon på triss skulle jag:
-
Ordna jordens bästa studentfest, köpa en designerklänning och åka till Indien.
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva:
-
Vattenpölen borde ju bli uppvärmd efter en stund.
En maträtt som skulle ätas varje dag året om:
-
Lasagne! Am am am am.
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad:
- Skulle shoppat mer i Kina :(
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol:
- HAHA, när hade vi sommar med värme sist?! Aldrig att jag skulle offra julafton i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback