Longing for lullabies.

Idag kommer bli en bra dag. Jag klev upp halv tio, pigg för en gångs skulle, trots en hel del hostande i natt. Kan ju vara det mest irriterande som finns; att inte kunna sluta hosta fastän man är halvt medvetslös av sömn. Men jag tog en medicintablett och kollade ett OC avsnitt tills det gick över.

Åker snart ner på stan och drar runt tills skolan börjar. Jag menar, jag har varit hemma i typ FYRA dagar, jag har inte gjort av med en krona. Det är jobbigt, ni vet. Ska hämta ut kjolen jag beställde och sen gå förbi Lush och köpa nåt bra. Mm, lyckohormonet strömmar redan till.

Jag har till och med ätit en riktig frukost! Allt blir bra när första lektionen börjar klockan två. En fin dag kräver ett soundtrack och idag ska vi lyssna på Kleerups nya med Titiyo. Den låter ju till och med som solsken.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig Helg! :D
Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

Postat av: Ylva

Mmm det är underbart med en solig fredag! Ha det bäst i helgen sötaste ;)

2008-04-18 @ 12:57:26
Postat av: Nea

Tack tack gumman!

cool bloggdesign du har :)
Allt bra med dig? kram

2008-04-20 @ 20:47:13
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback