När jag äter mitt läppglans i desperation

Det är dag 2 i min nya projekt GI.


GI = inga kolhydrater, mycket fullkorn och INGET SOCKER. Jag har hållit mig från socker i ca 1,5 dagar nu. I eftermiddags var jag så godissugen att jag började äta mitt läppglans. Det smakar sött och jordgubb. På allvar? Jag är så beroende man kan bli tror jag. Att börja häva på sig läppglans varannan minut för at sedan diskret kunna slicka bort det, bara för att stilla mitt hjärta är ju så jävla mycket ett missbrukarbeteende det kan bli.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Känner igen mig enormt mycket...

Gå gärna in på min blogg och var med och tävla om ett smyckesset värt 250 kr från Barock.

Postat av: hanna

Jag förstår vad du menar!

2008-04-09 @ 16:07:52
URL: http://fjorton2.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig i min blogg, sjunger & spelar.
Ha det gött!

2008-04-09 @ 16:09:08
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Frida

Johanna då... läppglans ska man ju inte ha i munnen utan på, hehe. Du behöver ju inte gå ner ett gram tycker jag. Snygg som du är men lycka till med GI projektet. Ses imorgon snyggo =)

2008-04-09 @ 19:05:17
URL: http://skruttepluttan.blogg.se
Postat av: deniz

var det inte du som "åt i princip allt du tyckte om" och sket i alla dieter, som du uttryckte det? lol

2008-04-10 @ 12:41:05
Postat av: ida

men gumman du behöver väll inte gå ner nå alls! Börja ät så du slippper äta läppglans!

Puss

2008-04-11 @ 16:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback