Snömos!

Jaja, ni kan kalla mig hycklare. Jag som pratat så mycket om att man ska äta vad man vill och inte dieta. Och så har jag börjat GI'a. VA?!

Ja, fast så här. Jag vill bara att min (ytters lilla) träning ska ge något. Och synas. För är det nåt jag hatar är det att träna. Och jag ska absolut inte sticka under stol med att jag är ute efter att bli lite mer trind till bal - student - sommar. Och varför jag ens förklarar det här och känner mig lite dum för det vet jag inte.

Alltså: jag åt inte läppglans av hunger. För jag äter ju mat. Hur mycket som helst faktiskt. Enbart av sockersug. Jag bantar inte. Jag äter bara bättre. Är det verkligen samma sak?

Kommentarer
Postat av: ida.

Nej, det är bara sundt att äta bättre. men få inte för dig att du ska rasa i vikt och dra på dejnån ätstörning bara! Ha det bra! Puss

2008-04-12 @ 18:09:53
Postat av: Matilda

Hej din lilla bängare! Du har då aldrig berättat för mig att du bloggar. :)

Postat av: Matilda

Hej din lilla bängare! Du har då aldrig berättat för mig att du bloggar. :)

2008-04-14 @ 20:01:17
URL: http://matildajo.blogg.se
Postat av: Matilda

sjuk? vadå sjuk? okeje då. jag ska lägga till dig i min lista nu :) hihi

2008-04-14 @ 21:30:21
URL: http://matildajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback