Min första dag som arbetslös.

Det var sista dagen på Posten i fredags - thank GOD. Herregud va less jag var i slutet. Det jobbar många miffon på posten kan jag säga. Och sen regnade det varje dag de två sista veckorna. Att åka runt på moppe med en mindre sjö i varje sko är inte toppenkul.

Men idag, måndag, är alltså min första dag som officiellt arbetslös (jag räknar inte dagarna mellan studenten och posten, det var ju bara sommarlov!). Jag gick upp strax efter tio, åt frukost, kollar OS och fixar om bloggen. Så här skulle man ju kunna leva! Synd på den blå regeringen bara... Haha! Fast å andra sidan så vet jag ju att man skulle tröttna, jag skulle tröttna även om jag tycker om att sova länge. Men har jag tur så kanske min arbetslöshet inte vara länge, har dragit i en tråd och snart får vi se vad som händer. Förhoppningsvis redan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback