And you have never been in love until you've seen the dawn rise behind the home for the blind

Ny design här. Samma fast inte riktigt. Jag börjar bli jävligt snabb. Tog 45 minuter bara!


Imorgon ska jag och mitt Fjäderfä mysäta (välkommen till min blogg om mat) på stans italienska resturang. Jag har kollat in menyn och inser redan nu att jag kommer sitta och svettas innan jag ska beställa. Klart är i alla fall att det blir efterrätt. Fan, italiensk mat! Hoppas den är som är i Italien. Jag minns all mat jag åt där i februari 2006 under utbytet med Rom. Nästan så att man dör lite. Maten i somras också! (Fanny, minns du när jag åt lillbläckfisken?! Ja, jävlar) Vi ska väl fira lite Alla hjärtans dag, eftersom det inte blir nåt firande den 14'e, och så kom jag på att vi faktiskt på lördag har vår officiella 1 år och 3 månader dag. Lägligt!

Hur som helst, jag måste inhandla nåt snygg att dra på mig till resturangen innan. Typ en klänning.




And you have never been in love until you
spenderar din studiedag till att frosta av en frys och handla på Ica Maxi samtidigt som du tänker att du är den mest lyckligt lottade flickan i världen.

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag handlade också på ica maxi på studiedagen! Det var dock bara för att jag skulle övningsköra och välja marmelad. Och ja Johanna! Jag minns när du åt den, och jag minns deras frustration över att vi tackade nej till vinet. Men varför tackade vi nej till vinet? De bjöd oss ju på ett glas vin till maten? Hur oartiga är vi på en skala?

2008-02-07 @ 21:04:54
Postat av: Maja

:D En riktigt, rikigt bra låt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback