Är jag normal?

Ibland kan jag inte koncentrera mig. Jag får små hook ups på grejer och sen kan jag inte fokusera på någonting annat. Ofta är det roliga saker jag tänker på, typ nåt roligt skämt eller nåt som hänt eller som idag ett roligt YouTube-klipp. Det händer mest när det jag borde koncentrera mig på är tråkigt.

Under dagens Staden och Framtiden-lektion kunde jag inte sluta spela upp klippet här nedan för mitt inre. Det måste se roligt ut, när jag sitter där och försöker hålla mig för skratt.





Fanny och jag konstaterade efter att jag visat henne, Elin och Hanna vad jag satt där och fnissade åt, att man får lätt ont i nacken efter att ha sett det här. Den landar ju på huvudet. Den amerikanka nyhetstanten säger att "the bear is ok" och han släppts fri "deep in the woods". BS! Den måste ju skadat ihjäl sig. Känns lite som när en pappa berättar att alla kattungar fått flytta ut på landet när de egentligen ligger i en plastsäck i garaget.

Hur som, det är sånt här jag krampaktigt måste hålla mig för skratt för, när jag sitter ensam på bussen. Finns det något namn på den här störningen?

Kommentarer
Postat av: denice

det där klippet var alls roligt,(?) det var bara hemskt!

2008-01-16 @ 21:25:36
Postat av: Jo

Jag vet, det är det som är roligt!!!!!

Postat av: Frida

Härligt klipp... Ett skratt förlänger livet!

2008-01-16 @ 21:52:42
URL: http://skruttepluttan.blogg.se
Postat av: Elin

jag var tvungen att kolla på det flera gånger igen när jag kom hem!

2008-01-16 @ 22:38:41
Postat av: JULIA

haha du är fan inte ensam. fast jag tänker oftast på detta klipp: http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk

2008-01-18 @ 19:53:07
URL: http://myspace.com/juliaheartbeats
Postat av: Lisis

Förlåt Jo men nej, du är inte normal. Stackars björn!!

2008-01-20 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback