Guldfredag med pappa

Ingen har några pengar. För min del var det väldigt länge sen mitt kontoutdrag visade tvåsiffrigt, men nu gör det faktsikt just det. De flesta verkar sitta i sina tv-soffor på hemmaplan den här helgen, och så även jag. Helt okej skönt. Igår kollade jag på P3 Guld-galan tillsammans med pappa. Han tyckte Hästpojken var bra, men när det blev Kleerups tur och Lykke Li sjöng funderade han på allvar om det var fel på mikrofonen. "Hon hörs ju inte". Men lyssna då, hon är ju skitbra!





Annars hade pappa bara hört en av alla artister som syntes under galan. Det var September, för hennes låtar spelas också på Rix FM. Ja, som ni märker kommer jag inte från ett särskilt musikintresserat hem...



För att kolla in de andra kickassbra uppträdandena från P3 Guld, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback