Size up

Jag kan inte sluta tänka på balklänningen. Den var så perfekt. Ännu roligare blev det när jag kom fram till att storlek 36 var den som passade. 36!! Jag har aldrig storlek 36. Det är ju pyttelitet.

Det enda lite dåliga var att det fanns fler likadana. Men tanten som jobbar där sa att det inte är många som kan ha den modellen, för att man måste vara sjukt lång (vilket jag ju är) för att kunna ha den eftersom tyllet gör att man inte kan sy upp den på längden. Så jag håller tummarna för att ingen annan har en lika på balkvällen. Det skulle lite förstöra det roliga.

Cyanide and Happiness, a daily webcomic

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men det är ju sååå fruuuuktaaaansvääääärt tråkigt.. Och jag har redan tröttnat.. *flinar*

Postat av: Malin

vart köpte du klänningen?

2008-01-21 @ 17:20:28
URL: http://shh.blogg.se
Postat av: Kajsa

hej min snart blivande sambo (iaf för ett dygn) Visa upp din balklänning vettja! nyyfiken ;)

2008-01-24 @ 18:31:02
URL: http://kajsajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback