Snälla du, var inte så naiv

Angående förra inlägget:

[
http://blogg.passagen.se/amanda.heter.jag] är en blogg skriven av "den riktiga" Amanda, om det som hänt  typ. Så [den här] och den ovan är skrivna av den riktiga Amanda, vars bilder blivit stulna. Alla bloggar som varit falska är borttagna nu, men de har varit bland annat voljeti.blogg.se, mamagotsoul.blogg.se och runninoutofsympathy.blogg.se.

Det är ju inte så att vi hade grym kontakt, inte alls. Vi brukade mest kommentera varandras bloggar ganska ofta. Men ändå känns det väldigt konstigt.

Jag kommer ihåg när jag var mindre och hade nånslags chat-kompis, en tjej som var lika gammal som bodde i USA. När jag berättade för min mamma om hur kul det var sa hon bara "Hur kan du veta att hon ens är en tjej?". Jag blev nästan arg på henne, det var klart att det var en tjej! Typiskt en misstänksam morsa! Det var ju en tjej som var lika gammal som jag, och som bodde nånstans i USA. Det var ju självklart. För hon sa ju det.

Ha! Nu ser jag det hela med nya ögon. Mamma har alltid rätt. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha fan vilken människa alltså, myta upp ett helt liv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback