Framme!

Hur bra skulle det gå?
- så bra som helst!
Hur bra gick det?
- sådär...


Trots starka uppmaningar till att ge allt i brännbollen åkte vi ut i första omgången. Uh! Men efter att ha gjort ett inhopp i min gamla klass, SP3J, där jag tog en klockren lyra och alltså fick en till match blev jag ändå lite mer nöjd. Men brännboll är ju så kul som helst och jag hade mest velat spela alla matcher, i alla klasser!

I alla fall, jag har lyft några stenar från mammas axlar genom att hjälpa till med städningen inför torsdag. Nu är det alltså 1 dag kvar. En? En!

Jag minns när jag i början av våren dog när jag räknade att det var 18 veckor kvar till studenten. Jag tänkte då att jag inte skulle orka. Men nu skulle jag orkar så mycket som helst. I alla fall av det vi gör nu. Spela brännboll, vattenkriga och dricka alkohol på stans alla barer. Det skulle jag kunna leva med. Det skulle jag kunna göra resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fasen vad kul med brännboll! Vi ska spela med jobbet på tisdag, om vädret tillåter...

Jajjemen du ska veta att det är den ENDA klänningen som jag äger och den ska jag ha i morgon, om det inte är bra väder så blir jag galen!



Nu är du klar och framme... ;)



Puss på dig studenten!

Postat av: Ylva

Idag smäller det gumman!

Schools out for summer, schools out forever! ;)

Eller ja, tills du börjar plugga igen om det är det du tänkt göra sen ;)

2008-06-12 @ 07:53:16
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: Stina

Men söta människa !!

Gud vilken mysig blogg !

Älskar dina små niiiiner i headern :D

2008-06-13 @ 15:43:02
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback