Studentbal i bilder.



- Jag undervisar om viktiga saker (?) för Lisa och Maran på min altan före balen.
- Deniz, Malin och Emelie arrived in style, so to speak.
- Hanna, Maran, Lisa och jag ler sött för alla kameror.



- Fanny i supersnygg klänning, Maria och Lisa.
- Kajsa och jag är glada eftersom det är det här vi peppat för i ett halvår ungefär.
- Matilda och jag ler - Deniz och Malin avlider av skratt.
- Alla ler.




- Jättefina Matilda och hennes kärlek Henke.
- Fanny - snygg pose- och John.
- Jag och Maria kan inte hitta det vi söker.



- Huss, Cissi och Verdandi som fond.
- Huss, Fanny och Maja vid middagsbordet, naturnördar som fond.
- Angelica och Anna peppar inför förrätten.
- Hägget takes it cool - as always.



- Sara och världens sötaste Elin.
- Simon och Martin var fina i frack.
- Emma och Frida var små prinsessor i tiaror.



- Jag och en av mina bästisar Simon.
- Mimmi och Malin var inte SÅ fulla, faktiskt. Det ser bara så ut.
- Emelie med typ jordens mest förföriska blick.




I efterhand tagna bilder i klänningen, därav den ändrade frisyren.



Och: alla som inte vill ha bilderna kvar, säg bara till. Hoppas alla är nöjda, för det är jag, himla nöjd.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Guuud vad fin, vacker och snygg du var!!!

Ge mig lite av din skönhet pronto ;)

Underbart fina bilder och ett minne för livet!

Nu är det inte långt kvar till studenten darling, åh vad vi ska fira dig :)

Massa kramar!

Postat av: Ylva

Haha, ja du med!!!

2008-06-03 @ 15:30:06
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: malin

snygga bilder!

2008-06-03 @ 15:44:55
Postat av: amanda

woah ni är så tokigt fina allihop! och jag är fortfarande tokigt impad av din snygga hårförlängning :) puss påre snyggis

2008-06-04 @ 14:47:35
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Syster Yster

Hej Fis!



Men guuuuud va fin du är!!

Stolta som tuppar är dina systersöner vill jag lova!!

Klänningen var långt snyggare än jag hade kunnat föreställa mig - perfect!!!

2008-06-05 @ 08:11:29
Postat av: Nea

Vackra vackra johanna! kom hit så får du stryk ;P Närå, nu ska jag inte låta min avundsjuka tala! Du var verkligen underbart vacker.. eller ja du ÄR det jämt :) Klänningen var ju kanon läcker den med... kan inte ha funnits någon annan som haft lika? :D kram kram!

2008-06-05 @ 18:51:52
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Beyond the sun

Vackra du.

2008-06-24 @ 03:36:09
URL: http://fifteenminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback