Mentala mössor och kärlek till er 20 personer som kollat min blogg varje dag i en månad efter nya inlägg

Hoho? Är ni kvar? Vill ni ha mig tillbaka? Jag är nämligen redo att åter ta er med storm, to swep you of your feet som de säger i USA.


Ska jag berätta något konstigt? Det ligger en studentmössa med mitt namn på inne på mitt rum. Mitt namn och min klass. Den är vit och fin och orörd och endast provet en gång. Den satt bra. Den passade mitt huvud. Fysiskt i alla fall. På det psykiska planet skaver den lite. På ett bra sätt. Den mentala passformen kommer nog. Eller, den finns redan där vissa dagar. Under Staden & Framtiden-lektionen idag satt den alldeles perfekt.

Det drar ihop sig. Dags att knyta ihop säcken snart. Det är två veckor kvar till våran PA-dag infinner sig. Vårt kära Sublimera-projekt [
länk] som jag gjort alldeles för lite reklam för. 4 APRIL - SJÖMANSKYRKAN. Kom.

Mindre än två månader till studentkryssning med Kajsa. Typ två och en halv till studentbalen! Inget godis och många promender får det bli. Klänningen ska sitta perfekt. (Ska bara äta upp mitt påskägg först)

Jag ska sitta här och skriva ett hemprov nu. Det kommer säkert fler inlägg under kvällen.
Kul att se er igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är kvar!!! Härligt att du är tillbaka! :)

2008-03-19 @ 20:18:47
Postat av: Malin

long time no see, jo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback