Har jag sagt att jag har en bra pappa?

Bra: när ens pappa kommer hem med en kasse full med parfymflaskor, sånna som står som tester i butiken, halvfulla eller eller med mindre än hälften kvar och säger "Jag hittade de här på jobbet, varsågod". Så plötsligt har jag 5 flaskor till att ställa bland parfymer. Kan tänka mig att ni blir ännu mer avundsjuka om er pappa skulle göra så här lite då och då, kanske en gång varannan månad.

Detta gör min pappa nämligen då och då. Idag kom det Kate Moss, Elisabeth Ardén, DKNY och en Dolce & Gabbana-parfym. Tack pappa, du är himla bra.

Kommentarer
Postat av: Tess

Du blev så snygg i håret stumpan, men du är alltid snygg! :) Kul att du kikade in idag:) Puss, vi måste ses snart!
vart har ni eran bal? engeltofta?
Jag vill komma och titta:) Puss

Postat av: Ylva

Kan du vara så vänlig att lägga in en bild på dig i balklänningen sen så man får se det vackra!? ;)
Pöss

2008-05-23 @ 07:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback