Varje dag är en utmaning.

3 namn jag går under: Miffi, Jo och Torsten.

3 saker som skrämmer mig: Ormar, rådjur och främlingsfientlighet.


3 saker jag har på mig: Ehhhh. Tights. Det är allt.

3 sanningar: Jag har inget mer än tights på mig, jag har nyss smörjt in mig med brun utan sol och jag är ensam hemma.

3 saker jag verkligen vill ha: Ett roligt och bra jobb, en solsemester, en mops.


3 bloggar jag utmanar:
Kajsa, Tessen och Matilda.




Nu har vi kommit så långt att balen är imorgon. Och jag sitter här och pillar på mitt nya långa hår. Så nu är det både jättelångt och jätteblont. Och ni får inte se förän imorgon på balen eller bild senare.

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina bilder!

Postat av: Kajsa

haha min blogg är nu mera på gliid..
vilande blogg? skitsamma vad den nu e, den är iaf "ur funktion" pga strejk. förlite uppmärksamhet!
så går det för en blogg som inte blir tillräckligt ompysslad...
Jag kan iaf tala om för dig att den tajtsgrejen skrämmer mig inte, jag känner igen mig.
frågan är bara varfär det alltid blir just tajts..? jag som aldrig använder de.
Nåja, vi ses i morgon barbie :)

ps: Jag skriver min bloggadress bara för att föröka få den på fötter igen, men förvänta dig inget..;)

2008-05-27 @ 21:38:48
URL: http://kajsajonsson.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Men hallå!! UT MED BILDER FRÅN BALSTASSEN NU DÅ!!
När man inte fått sett det live måste du bjuda på foton åtminstonde!!!
Kramar

2008-05-29 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback