Jag hatar män som hatar kvinnor av hela mitt hjärta.

Oj så fort tiden går. Mycket har hänt sen senaste blogget; haremsbyxan har blivit på modet (?!  Har hittills inte spottat en enda som bär detta blä-plagg än?), jag har övningskört på motorväg, fickparkerat, fin-Kajsa har varit hemma och jag har börjar jobba extra på Mio :) :) :) Plus en del annat då så klart - som alla vet kan livet inte bara vara bra hela tiden.

Annat: Jag såg Män som hatar kvinnor på bio, vilket bara befäste mitt starka hat mot denna Stieg Larsson-hysteri. För jag kan inte ens med mitt mildaste sinne tycka att denna totala dravelhistorien är underhållande/spännande what so ever. Att sen tänka att jag slängde ut 110 spänn på att genom lida den igen (ja, jag har läst boken, och hatade den med), ja då är det nästan så att jag får en stroke av irritation. Tänkte mig nämligen att jag skulle se filmen och kanske hitta det där som alla tycker är så fantastisk bra, men nej.

Kommentarer
Postat av: Knut-Ivar Knårvander

Hatar kvinnor som hatar kvinnor som hatar män som hatar kvinnor som Hatar Stieg Larson som kanske hatar män som hatar kvinnor som hatar män som hatar kvinnor. Hatar att jag måste säga så. Hata. Hata yoga ska jag går på nu.

2009-04-28 @ 21:29:44
Postat av: K-N Knorvander

Hatar kvinnor som hatar kvinnor som hatar män som hatar kvinnor som Hatar Stieg Larson som kanske hatar män som hatar kvinnor som hatar män som hatar kvinnor. Hatar att jag måste säga så. Hata. Hata yoga ska jag går på nu.

2009-04-28 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback