K a l l t!!!!

Mm. Litet mentalt breakdown där igårkväll. Men jag försöker tänka lite mer rationellt. Eller gå på känsla i alla fall. Ja, det löser sig väl.

Mellan 14 och 18 ska jag ställa mig i Furuvik igen. i SJUTTON MINUSGRADER. UTOMHUS. I FYRA timmar. Omg. Jag som hatar att frysa. Har åkt hem till mamma och skrapat ihop lite hyfsat varma kläder. Morfars gamla fårskinnspäls och termobrallor. Yllesockar och termos. Fan fan fan va  kallt det kommer bli. Det blir till att tina upp sig i badkaret när man kommer hem. Förhoppningsvis får man värma sig med lite vin hemma hos Kajsa också lite senare. Det ska jag ha som "happy thought" i eftermiddag. Klamra mig fast vid tanken att få kura ihop i Kajsas soffa med ett glas vin och mina bästa vänner. Redan känns allt mycket bättre :)

Kommentarer
Postat av: Lushtjejerna i Gävle

Hej!



Grattis!! Du har vunnit en underbar badbomb! :) Har du möjlighet att hämta den i butiken?



Kramar, Tjejerna i Gävle :)

Postat av: kajsa

kollakolla johanna badbomb!! :D

men vetdu, läste dehär inlägget nu, ååh klump i magen! Du fick aldrig vin i min soffa, stackars stackars!! hur ska jag gottgöra dig?:)

2009-12-23 @ 00:43:57
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback