Blondinbella.

Idag fick jag kanske eventuellt lite napp. Inte jobb, men kanske praktik. OBS! Inga förväntningar.



Jag har fått en pinsam ny last. Jag kan inte låta bli att gå in på
Blondinbellas blogg typ varje dag!!! :( Jag vet inte riktigt vad det är, men jag blir till enfluga som dras till hennes pretto-liv. För er som inte hängt med har hon precis åkt ur Let's Dance, ska starta ett eget klädmärke, flytta till en ny 3:a med sin kille Nils/Storstadspojken... äh, det är lika bra att ni får läsa Bellas egen to-do-list för denna vecka:

[  ] Galapremiär av I taket Lyser stjärnorna - Den är ikväll tyvärr, and I'm still sick..
[  ] Releasefest för Janet och Kim "Made in Sweden" på Sturehof
[  ] Lunchmöte för klädkollektionen, sedan ska de produceras!
[  ] Modeveckan, bla märket Sofifi på Berns, onsdag
[  ] Pappa fyller 41 år på onsdag. Vad ska jag köpa?
[  ] Boka möte med Bilskolan, dags för körkort!
[  ] Flytta till Karlaplan med Nils på söndag, TILL IKEA!
[  ] Skriva ett tal till svenska C om Lissabonfördraget
[  ] Spotlife har fest på lördagen, till Bobby och Make Up Store innan för att bli fixad
[  ] Lunch med en tjej som ska hjälpa till med den kommande mot Vikthets-kampanjen
[  ] Möte med Anorexi/bulimi-kontakt, se ovan.

Jo, jag glömde ju att Bella nu hittat en ny sak att bekämpa: Vikthets. Sen hon skrev ett inlägg om att tjejer borde sluta må dåligt över vad de äter har både Gynning och Katrin fd. Schulman kallat henne elaka saker i media. I somras var hon tvungen att sjukskriva sig pga "nära till utbrändhet".

Sa jag att hon är 18 år? Pju, så lätt att glömma. Två saker som gör mig skadeglad är i alla fall 1. hon har själv valt sitt eget "smeknamn", Blondinbella, som kommer att förfölja henne resten av hennes liv och som är så jävla lamt att jag ramlar av stolen varje gång jag tänker på det och 2. hon har typ världens minst snygga kille. Det hade ju verkligen varit grädde på mos om hon toppade det hela med en hunk. SKÖNT.


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha jag läste också bb's viktgrej häromdagen och skyllde sedan på henne när jag höll på att avlida av mättma efter en pizza. sweet

Postat av: fanny

Men, alltså är inte hennes kille snyggare än henne? Men lite tråkigare? Så har jag alltid tänkt. Jag vet precis vad du menar med att man inte kan sluta läsa för det kan man inte, men det är så skönt att se henne prata. Det är nämligen då man inser att hon nog är ganska blåst i alla fall, smart som har lyckats, visst. Men det är ju inte som om hon kommer med något nytt, hon bara gjorde det när hon var lite yngre...

2009-02-15 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback