Första dagen på mitt nya liv (vi får väl se).

Jag är lite så där skönt uttråkad. Har kollat min Facebook-sida en miljard gånger på 2 timmar i väntan på att klockan skulle slå tolv så att jag kunde släpa tvättkorgen ner i källaren och börja avverka tvätten.

Idag är även den första dagen i mitt nya kosttillskott-liv. Igår hade jag tänkt mig köpa rosenrot men det är tydligen apdyrt så det fick bli Berocca. En tablett i ett glas vatten, ser ut ungefär som juice men osäker på hur det smakar pga min aldrig släppande förkylning som berövat mig smakupplevelser. Kan funka, kan vara placebo, men jag hoppas på utlovad uppiggande effekt - god knows att jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej darling!

Nice to see you here again :)

Rosenrot är bra, jag har provat det!

Postat av: Tess

Gillar att du är tillbaka, du kan väl höra av dig någon dag!

2009-01-09 @ 18:15:00
URL: http://tessenscorner.blogg.se/
Postat av: maria

åh, ja!! fenomenalt att du bloggar igen tycker jag.



jag är oskönt uttråkad. sitter hemma med mia och äter, hon kom nyss hem från jobbet, jag är förkyld och har suttit på samma plats hela dagen nästan. tvättat lite och diskat lite.



puss pårej hoppas allt är fint

2009-01-12 @ 20:53:16
URL: http://skititraditionerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback