Livet...

Försöker skriva käcka personliga brev att skicka till potentiella arbetsgivare. Det går långsamt... Jag frågar mig bara hur dessa överpositiva brev ska kunna leda till något. Vad jag behöver är en intervju så att de faktiskt kan se vem jag är, det gör man inte i sånna här brev. Men så långt som intervju har jag aldrig kommit. Jag skulle gissa att 90% är likadana - "jag är positiv, öppen och kan fatta egna beslut". Ett A4 ordbajs, en sida ganska icka-respektingivande CV. Lycka till med det, Johanna.


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vet, alla borde få visa sig.

Hur sjutton ska dom kunna veta vem man är på ett papper!

Mera intervjuer!

Postat av: amanda

hahaha jag kan aldrig hålla mig från att vara ironisk när jag skriver cv

2009-01-23 @ 00:02:43
URL: http://nejinteigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback