Utmaning!

3 saker jag skäms över:

1. Det är lite pinsamt att vara arbetslös. Men jag försöker ju ändra på det, så det är ju inte mitt fel.
2. När det hörs när man kissar.
3. Det totala värdet på sakerna i mitt badrumsskåp, ligger inte helt i linje med min budget.


3 saker jag är stolt över:

1. Att jag är smart.
2. Att jag är bra på att laga mat.
3. Att jag lär mig nya saker snabbt.

3 saker jag vill göra 2009:

1.Ta körkort.
2. Hitta/få ett jobb/börja plugga/komma på vad jag vill göra.
3. Åka till ett soligt land och jäsa på solstol.

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:
1. Studenten.
2. Balen.
3. Midsommar.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Mobil.
2. MAT.
3. Socker.

3 personer jag avundas:

1. Alla mina arbetskamrater på Posten som står ut.
2. Kajsa, som drog till Norge och klarar sig fint!
3. Anna & Amanda (ni får bli en) som drog till INDIEN och klarade sig finfint!

3 personer som jag utmanar:
Vem som vill.


Kommentarer
Postat av: gamle væn

klart de ær du mitt lilla knytte ;)

Postat av: gamle væn

klart de ær du mitt lilla knytte ;)

2009-01-08 @ 16:36:30
URL: http://kajsajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack raring! känner mig hedrad :)

2009-01-10 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback