Coucou?

Jag har inte bloggat ordentligt på evigheter, men ni är ändå 6 stycken små älsklingar som tittar in. Hur gulligt är inte det? :)

Ibland vill jag bara blogga 8 gånger om dagen, men det blir liksom inte av. Sen, när jag väl sitter här, då har jag absolut ingenting att skriva om.  Ungefär som nu.

Vad ska jag skriva? Om Eu-valet, mitt nya skitsnygga nagellack eller om att jag ska jobba på travet imorgon, jättelänge sen sist, där jag ska steka hamburgare hela kvällen? Om att jag på senaste tiden fått en dryg huvudvärk och funderar på om jag eventuellt kanske borde dra mig mot en optiker? Att jag bara väntar på att sommaren ska ta fart på riktigt eller om att midsommar fortfarande är helt oplanerad? Äsch, jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Skriv om allt sånnt krafs, det gör ju jag ;)

Blogga är nog bara till för att ventilera tror jag, ett bra å ha tillhåll för alla tankar och så...

Blir det 20 års fest snart då? :)

Postat av: deniiiiiiiz

travet! :-)

2009-06-13 @ 09:00:49
Postat av: Kajsa

kan du inte komma hem och grilla och dricka hos mig på midsommar???:):):)

2009-06-15 @ 20:36:57
URL: http://kajsajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback