♥ ♥ ♥ ♥!

Installerade nyss nya versionen av internet explorer.Skitkonstigt tycker jag att efterfesten.com kommer som förinställd favorit?! Visste inte ens att sidan fortfarande fanns. Herregud, de' va' tider de'. Nu är det ju Fejjan, men då var det ju verkligen på efterfesten det hände. Det känns som 100 år sen men när jag tänker efter så är det inte så jävla länge sen. Det är nämligen så att jag och Fredrik har efterfesten att tacka för se senaste 3 åren tillsammans. Det var där det började. En "simpel" internet-flirt som resulterade i 3 års förhållande och sambo och en massa resor och en massa kärlek! Otippat men ack så fint :)

En härlig sväng på krogen blev det igår. Efter att ha jobbat 8 timmar på Läkerolen först kände jag mig som en påse skridskor när jag väl kom hem till Kajsa. Men en dusch, lite box-vin och en ordentlig vända i sminkväskan så va vi på banan igen.

Idag däremot har jag mest degat på soffan. Fick sedan lite energi på kvällskvisten och gjorde värsta städrushen i köket, moppade golv och allt. Jag plockade fram mirkelmaskinen och hookade på råsaft-centrifugen (så osexigt namn på den stackars maskinen...) och körde igenom all frukt som inte blivit uppäten den här veckan. Det blev några kiwi, en grape, några halvtorra mandariner och en herreans massa äpple - voilá! 1,5 liter mumsig och nyttig juice!

Har ett slags mål att ha rengjort lägenhetens alla 64 kvadrat noga innan julgrejerna kommer upp till veckan. Det ska lukta rent innan det får lukta jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback