Freedom is near!!!



Jag vill bli frisk nu.
Och pigg. Och kunna gå ut. Och kunna träffa Jonsson&Jonsson och babbla i timmar. Och träffa min familj och syster och barnen. Gå på stan. Lämna en massa CV'n och få ett jobb över jul. Och jobba jättemycket. Och gå på krogen och bli lite full, det va länge sen nu. Och ta fram adventsstakarna. Och sy nya gardinerna. Högoddsare på "jag vill-listan": söka jobb. TRÄNA. KÖRA BIL. Liksom va? Men tydligen, spärra in en människa och hon (läs: jag) kan bli sugen på vad sin helst.

På lördag friskskriver jag mig själv. Det räcker nu. Då blir det jobb vilket ska bli så jäääääkla kul! Äntligen och på travet dessutom :) Längesen, kul att se alla igen. På lördag är det slut på misären and hello världen! No more isolation. V75 och  ni kan aldrig ana hur många miffon det befinner sig på travet vid dessa tillfällen. DET KRYLLAR! Och dom kommer från alla världens hålor känns det som. Folk som bor under stenar och i jordhålor vågar sig tydligen fram när det vankas trav. Folk med endast 1000-lappar i plånböckerna kan jag tala om. Hästar som springer runt runt, pengar som försvinner. Behöver ni underhållning i helgen så besök Gävle-travet, sätt er på en bänk och betrakta alla miffon. Det ska jag. Fast jag får också lön för det.

 


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hej fis!!



Härligt att höra att du börjar återvända till livet!Längtar efter dig!!! Vi får lov att klämma Bomhus på tisdag för att stilla min abstinens!!

Ha det så kul med alla miffon - det är de som förgyller livet en aning och får en själv att verka hyggligt normal!!! Kramen

2009-11-13 @ 12:59:46
Postat av: ..:Sarah:..

...men busvissla !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback