Ljuset!

Idag mår vi lite bättre - vi ser ett ljus i tunneln! HALLELULJA! Jag säger bara: vaccinera er, man vill inte gå igenom detta om man inte måste. Det som dock är så sjukt orättvist är ju att jag hela tiden verkligen tänkt vaccinera mig och lobbat för att alla som fått för sig att inte göra det att göra det (ni fattar?). Och vad händer? Jag får den innan jag hinner vaccinera mig! Jag om nån borde väl ha fått klara mig undan? Jag skulle ju vaccinera mig... Taskigt öde. Eller karma..? Haha.


Börjar tröttna på att va hemma. Jag har inte tid med det här. Jag behöver ta tag i saker här! Skicka viktiga papper, sy till min nya fond-tyg, börja tillverka mina julklappar (jag ska göra egna i år... *pretto*), skeppa iväg våra gamla vardagsrumsmöbler och umgås. Det är inget fel på att umgås med F 24/7, missförstå mig inte, men jag börjar tröttna på maratonvisningar av fotboll på tv'n.

 

Här är ovan nämda fondtyg som jag bara ä l s k a r. Det är från Marimekko och heter Moments och det ska hänga i vardagsrummet :) Nu vill jag bara få upp det!

 ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hahahaha



Du är:

......roligast!



Å alltså skumbananer ÄR gott !!!

så de så.

PUSS!!

Postat av: ..:Sarah:..

den fondväggen har en kompis till mig i sitt vardagsrum. fin :)

2009-11-08 @ 13:52:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Kompis

kolla kollarå!! jag har fört insperation från din blogg till min blogg, kolla kollarå!!

2009-11-12 @ 19:17:25
Postat av: Kajsa

kolla kollarå!! jag har fört insperation från din blogg till min blogg, kolla kollarå!!

2009-11-12 @ 19:17:59
URL: http://kajsajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, nu blev det två

2009-11-12 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback