Florens!

Igår efter mastondont-pass på 11,5 timmars jobb lyckades jag ändå uppbåda kraft nog att inte lägga mig raklång i soffan och tuppa av. Nej, jag fick i mig lite mat och ett glas vin och fräschade upp mig lite snabbt för sedan ta mig ner till Slick där Florens Valentin spelade! Dom va helt grymma live och ljudet där nere var faktiskt riktigt bra stundtals.

Men det är en lustig känsla att gå på krogen nykter. Eller lustig och lustig... Men det är mycket som får en hinna av lätt tragik. Jättefulla 18 åriga tjejer. Eller är dom full... eller spelar dom bara? Görs det planer på hur man kan verka fullast inne på toan? I say nothing...


I alla fall var det inte värst många (skulle tippa ungefär 20 personer) som var där för att kolla på bandet. Resten blev irriterade över att dansgolvet blev upptaget och att den slibbiga R'n'B-musiken stängdes av. Men inte vi, min man och jag. Vi stog längst bak, skrålade texter (nykter, ja) och njöt. Och det var lätt värt det!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Dom är bra!!!

Postat av: fanny

Dina gnagare är i 3D. Har du tänkt på det?

2009-11-02 @ 18:02:02
URL: http://vadomenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback