>:(

Det här matakuten som går på tv4, det gör mig arg. Jag sitter och kollar just nu. Det finns ju INGENTING annat att se. I alla fall känner jag att fördomarna mot mattanter må vara många men de är ju fan sanna nästan allihop. Små halvrasistiska tanter som är sånna motståndare till förnyelse och förbättringar att det är äckligt. VARFÖR FÅR DE HA SINA JOBB KVAR?

Det brinner i mig. Helvete. Det finns många som är utbildade och outbildade men kunniga som skulle kunna göra deras jobb så mycket bättre.



Imorgon ska jag på studiebesök från Arbetsförmedlingen med jobbsökar-kursen. Spännande! För där har jag ju aldrig varit förut?

Kommentarer
Postat av: Fjärren Gävle

Sa ju att du va arg! ;)

2009-10-26 @ 22:37:19
Postat av: Jo

Hej fjärren!



Jag är inte arg. Eller lite, men det blev jag efter att du gick.



:) <3

Postat av: Ylva

Hoppas verkligen att du får jobb snart och att jag slipper träffa på dig på AF, var som helst annars älskar jag att träffa dig men inte där :( PUSS

2009-10-28 @ 10:18:55
URL: http://yllenylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback