Jul :(

Jag längtar till jul. Varför är det bara jul i december? Kan man inte få ta fram adventsstaken nu? Julgranen kan få vänta nån vecka till, men allt det andra? Släng på lite snö vettja! Ska det va kallt kan det ju komma lite snö. Önskar vädergudarna kunde gå lite mer all in - bestäm! Varmt ELLER kallt? Varannan dag duger inte!


Brun-utan-sol-tricket: Duscha. Smörj in ansiktet, sedan kroppen, sen ansiktet igen direkt efter igen. Vänta en timme, kör sen samma igen (utan att duscha) innan du går och lägger dig.  Att smörja flera "lager" är tricket! Nästa dag är du lite brunare och kör du samma grej 3-4 kvällar i rad är du brun. Så det så. Tvätta händerna noga efter du smörjt, torka noga. Ta en bomullsrondell, ha på BUS och dra över ovansidan och sidorna på händerna så slipper man kanten mellan underarm/hand. *Känner mig löjlig som tipsar om sånt här på bloggen, men ändå*






Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag längtar också till jul! Sa till mamma igår att "nu får man snart äta julmat igen"!

Postat av: ..:Sarah:..

Nä men va faan !! missade jag dig :( va tråkit. jag som va på nästan samma ställe hela kvällen. ååå.. men nästa gång, då får du banne mig komma och säga hej hur blyg du än må vara ;)



och nej, de var inte du som glodde!! jag vet vilka dom är.. och dom är nog väldigt facinerade över hela de faktum att jag är hans ex. oj va dom viska och kolla .. stina såg hela kalaset när jag inte titta. men så fort min blick hamna på gänget så stod dom å blängde. kan inte begripa vad de är som är sååå spännande med att se ex-flcikvännen!! men aja.. förutom att de är liite jobbigt att känna sig utstirrad bryr jag mig faktiskt inte!



KRAAAM

2009-10-19 @ 16:05:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hehe ja men jag gillar sånna komentarer ju.. :D kör på.



ja jo, man kan ju tycka att nu när allt lixom är över och klart kan dom väl sluta vara så "tjejiga" sorry uttrycket. men killar skulle fan aldrig fjanta så där.. och ja, nyfiken och kolla in mig är väl ok, men du de stirrades så jag vet inte vad!!! och jag är ju dessutom nykter så jag ser allt så himla tydligt. men men.. jag är väl deras "hatobjekt" ett litet tag till. får lov att bjuda på de. ;)

2009-10-19 @ 16:20:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback