Rustslaget på femte tvär!

Jag tror det inletts någon slags inofficiell tävling i vårt hus. Om man vore väldigt populärkulturell (som jag) skulle vi kunna döpa det Rustslaget, en härlig rolig referens till Körslaget. Jag vet inte om grannarna lackat efter vår rust av vardagsrummet och nu försöker sig på nåt slags battel. Men dom ska inte få vinna dom jävlarna! Imorse vaknade jag halv tio av en slagborrmaskin. Måste ha varit vägg-i-vägg. Kan ju vara ett av världens jobbigaste ljud. MEN jag låg kvar, i 35 minuter och bara tänkte "in your face, kolla jag kan ligga här och morgon-sega mig ÄNDÅ. Borra på du, kära granne, jag tänker inte kliva upp."



.....

Eller nja, men jag lyckades somna om några gånger i borr-pauserna.

Kanske kan det vara så att batteln har nåt att göra med vårt nyinköpta hemmabiosystem? Men då kan man väl ringa på i så fall. Annars kommer dom få så väldigt många onödiga hål i sina väggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback