Bomhus.



Dags för tripp hem till mamma och pappa för att träffa kära systers kära små
odjur :) Och så klart själva syster och även bror. Happy family!


F och hans far håller på med det sista på nya vardagsrumsgolvet. Det blir SÅ FINT!
Det bästa är att F börjar bli rätt händig, vilket är tur. Vill ju inte behöva göra allt själv...

Jag försöker hitta min mobil>data-sladd men utan resultat. Tråkigt med blogg utan foton.
Men det är ju som sagt stökigt här just nu. Ni får hålla till godo med google/gammalt.


Kommentarer
Postat av: fine

haha, vilket roligt inlägg! Det piggade upp såhär en tradig måndagsmorgon.

Ja hon är verkligen en liten pärla lilla Nessla, och SOM vi har längtat... =D



Och gissa vart vi ska nästa helg? S:a Bomhus! Min kille är nämligen från Gävle och vi ska hem till hans föräldrar så att alla i hans familj får träffa vår lilla valp. Blev så pass när jag läste Bomhus i rubrikraden på detta inlägg att jag var tvungen att kommentera här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback