Min vän Carl.

Bah! Jag är helt slut. Mina fötter dör. Hade helt fel skor, mina skor är hos Kajsa, lämnade efter torsdagen försök till utekväll. Det blev inget av med det, det blev 45 minuters köande, varav 20 av dem näst längst fram i kön. Sen blev det "fullt". Jajaemän, dagen före lön, på en torsdag, blev Heartan "full". Lite tråkigt bara att man från kön ser rakt in i övre lokalen där det är ungefär 40 personer. Så klart ballar vakterna ur, hetsar för ingenting och man känner att en hel kvälls peppande bara rinner ur en. Till slut gav vi upp. Bara att gå hem. Ganska bajs.

Jag har jobbat på Läkerolen ikväll och det var skitkul! Måste ändå erkänna att jag va lite nervös innan, har inte serveringsjobbat sen kungen va här, och det va väl typ i maj? Knugen och jag, vicket radarpar! Jag skulle kunna hjälpa honom med läsläxorna :)





Nä, det blir till att parkera sig i soffan ensam ikväll. Det finns smågodis från igår, så jag lider inte!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha skojar du !!

så här är de.. jag och Elias är inte kusiner på ritkigt utan ok, ärumed? Jag är kusin med micke, som är desirés pappa (min mamma va ett sladdbarn och alla mina kusiner är i hennse åler) så jag är alltså Elias morfars kusin !! haha.. men hur som haver är vi ju typ släkt!! Hej släkting ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback