Online.

Golvet är klart och det är så-jäkla-snyggt. Mums! Om jag hade haft mobilsladden hade ni fått se - sicken otur va! Nu sitter jag i min fåtölj framför tv'n som står på golvet med datorn i knät. Spartanskt. Fredrik jobbar så jag är själv. Men nu är det socklar och dörrfoder kvar sen kan vi äntligen åka till IKEA och bygga ihop allt från platta paket.


Gick in på
Kicks sida. Enligt dom är höstens trend "Plommonlila läppar och hollywoodsvallande hår". Alltså, är det bara jag som känner att make up-sidor/tidningar/"tips" ALLTID försöker sälja mörkröda eller eventuellt nu då mörklila läppstift och s.k. hollywoodsvall som "Höstens stora trend". Men VEM vem vem använder mörklila läppstift? Vem under 65+ i alla fall? Och "hollywoodsvall", det är väl inte sääärskilt fint? Vem har det heller? När skulle denna trend funka för en vanlig människa? På jobbet? Nej. På krogen? Haha, nej.

Det är precis som att savann/kaki/marin-mode är superhett VARENDA sommar enligt alla magasin - och vem har det? INGEN för det är inte fint.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

HAHAHA tycker du?!

kabelkanal.. dirtytalk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback