17

Hej lovers.

Imorgon är det 1 mars. Det betyder att det är 17 dagar kvar tills vi sticker till India. SJUTTON! Typ 2 veckor. OMG. Jag hinner inte med. Kanske för att jag jobbat snart 14 dagar i streck. Jag är lite sliten i min lilla lekamen, knäna börja säga nej efter att bara ha stått och gått dygnets alla vakna timmar. Men snart så; katsching!

I alla fall så kanske jag måste börja packa rätt omgående. Tänka i genom packningen, ska ju ändå va borta i 3 veckor.

Så nu mina småräkor vill jag ha lite tips på bra packning, trix och ja, lite smarta idéer när det gäller 3 veckors packning. Alla ni som varit i Thai, Japan (jag vet att det finns en..!) och annat. Vad kan ni inte va utan och vad ska jag strunta i att plocka ner?

Kommentarer
Postat av: Johanna

ta bara med ungefär hälften av alla kläder du har tänkt haft med. för du kommer bara använda samma kläder hela tiden iaf. och resten köper du. :) jag borde nog oxå börja fundera på lite packning. åker ju på torsdag. men måste tvätta först haha puss

Postat av: Fine

japan! jag DÖR! japan, ska du till japan och jag blir en liiiten blöt fläck på golvet. kan. inte. andas.



Mitt absolut bästa tips är att ta med saker du kan kombinera med annat. Min "regel" är att plagget ska kunna kombineras med minst två andra plagg. På så sätt får man ihop ensemblar lätt och har inte bara med sig en påse med enskilda plagg.



Japan är svinkallt nu, så ha med vinterkläder!

2010-03-01 @ 01:07:59
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

meh! skriver du och frågar de som varit i thai och japan vad man ska ha med sig så är det väl klart man antar att det är dit du ska, jag trodde det var typ världens around the world trip :D



spf, bikini, pocket och solglasögon! :) GOGOGO!

2010-03-01 @ 20:17:23
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

igår hade jag vår lilla Elias här :) MYSUNGE med MYSKINDERNA. Ååååh va go han är !

2010-03-02 @ 11:57:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: DENIZ

bara massa urtvättade indiska-batik-klänningar. slit och släng. bäst och snyggast. plus att heja indien med fina saronger och tyger.

2010-03-03 @ 21:43:31
URL: http://denizbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback