Kalas!

Igår var det kalas! Stina fyllde 22 och jag mer eller mindre (men oavsiktligt!) bjöd in mig själv, vilket va en himla tur. För hon hade gjort massor med chokladiga saker och det va en herrans massa människor där, bland annat Sarah! Smått surrealistisk känsla att se en människa man redan sett, fast på bild, och läst om en miljon gånger i verkligheten. Men inte mindre kul för det. Det blev en massa babbel om My Little Ponys, bovete, frön och kvällen avslutades med att jag blev "tvungen" att genomlida en hel timme Paradise Hotel. Och nej, jag fattar inte mer nu än innan. Vad är reglena i detta "spel" som de tjatar om hela tiden? I don't get it! Men å andra sidan är det kanske inte det som är det roliga när man väl fastnat..?

Nu ska jag rycka upp mig efter morgonens prommenad (!!! jajamän, det nya livet har börjat. Nu återstår att se hur länge det håller...), tvätta håret och testa miniminiminivolymtången jag impulsköpte igår. Sen ska jag plocka upp kurslitteratur på biblioteket. Det känns så himla vuxet allt det här med högskola. Jag känner mig som 12 igen. Hur hittar man liksom sånna böcker? Det finns ju en miljard hyllor. "Kan jag få lite hjälp, tack?"


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha ja jag har då ingen aning om nå regler. egentligen.. de är slasket vi gillar :P



skoj att få se dig igår :) vi ses snart igen

KRAAM !!

Postat av: Ylva

Miniminiminimini... ;)

2010-01-27 @ 16:19:12
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: Tess

fattar inte det där med paradise jag heller, dock är brorsan helt FAST. haha!

2010-01-27 @ 18:09:50
URL: http://lothmantherese.blogg.se/
Postat av: Fine

jag HATAR paradise hotel. jag kan inte ens förmå mig att titta på det... =)

2010-01-27 @ 19:27:25
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback