Resa? Resa!

Det är så jävla kallt överallt hemma idag. Ulliga fårskinnstofflor och dubbla filtar kring axlarna men ändå känns det som om jag nyss kommit up ur en isvak... Och frysa är fan det värsta jag vet! GAH!

LÖN idag vilket känns helt underbart. Har inte haft en spänn på kontot sen nyår känns det som... Betalade räkningarna från sparkontot - inte okej. Jag vet inte riktigt vad som hände, jag har ALLTID i alla fall lite pengar, aldrig riktigt pank... Skitjobbigt. Men nu så, har man i alla fall lite grann på kontot. Det en himla tur att man jobbar lite extra ändå...
 
Sjukt sugen på att resa, near or far liksom nu nu nu. Har ju långresan framför mig, det är nu mindre än två månader kvar... Kollar igenom massa semesterbilder, så vi kör väl en till då :)


Kommentarer
Postat av: Tessen

Jag vet, sjukt dåligt av oss. För vi bor ju bara SÅ LÅNGT ifrån varann. NOT!

Men från och med onsdag har inte jag något inplanerat, förutom helgen. Men kanske ses och luncha någon dag i veckan bara?? :)

Postat av: Ylva

Sluuuta tjata om resa, du SKA ju åka i väg och ha det bra snart! Tänk på mig liksom... ;) Hihi, PUSS

2010-01-25 @ 20:31:28
URL: http://yllenylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback