när kyckling föddes var han apa

På söndag har jag och kyckling/Fredrik varit tillsammans i ett år. ETT ÅR! Hur häftigt som helst. Mitt första förhållande ever har hållit på ett helt år. Jag skulle ljuga om jag sa att mitt liv inte förändras, för det har det. Fast på bra sätt! Jag har ju faktiskt aldrig varit lyckligare.

Hm, ja, ett år. Och jag tror det finns ungefär... ett foto på oss tillsammans. Och det har jag redan lagt upp en gång. Jag ska fixa det. Det är ju skandal.


image203
När kyckling föddes såg han ut så här. Söt va?

image205

Nu, eller i alla fall i våras, ser han ut
ungefär så här!

Kommentarer
Postat av: amanda

grattis på årsdagen :) jag har något gulligt minne av dig i kafeterian, du var alldeles nykär och smilade sådär stort som bara nykära kan, och fanny försökte pressa dig på info :p det känns banne mig inte som ett år sen.

Postat av: Amanda

jag kan inte sluta garva.. hahahah :D men grattis!

2007-12-07 @ 13:04:49
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback